Nepriklausoma platforma; nesame valdžios įstaiga ar įdarbinimo agentūra.2026 m. spalio 4 d.
NL Worker Compass
Schoonmaak- en glazenwassersbedrijf · 2026–2028

Metų pabaigos valymo premija 2026 m.: 5 % čekis

Patikrinkite 5 % metų pabaigos premiją, šešių mėnesių reikalavimą, pagrindą ir mokėjimo datą. Su skaičiavimo pavyzdžiu ir paaiškinimu apie darbo sutarties nutraukimą.

Šaltiniai patikrinti: 2 skaitymo minutėsŠio paaiškinimo šaltiniai

Tai automatinis olandų kalbos paaiškinimo vertimas. Jei abejojate, patikrinkite tekstą olandų kalba ir originalią kolektyvinę darbo sutartį. Perskaitykite šį paaiškinimą olandų kalba

Trumpas atsakymas

Valytojų kolektyvinėje darbo sutartyje metų pabaigos priedas yra 5 proc. Svarbus yra šešių mėnesių reikalavimas ir teisingas ataskaitinis laikotarpis. Tai nėra papildoma viso mėnesio alga ar automatinė grynoji suma. Reguliarus mokėjimas turi būti atliktas iki gruodžio 15 d.

Naudokite teisingą pagrindą

20 straipsnyje aprašoma, kurios darbo užmokesčio sudedamosios dalys yra įskaitomos. Atostogų pašalpa, lojalumo premija ir VET į šį pagrindą neįtraukiami. Mėnesio mokėjimo atveju atitinkamas sausio–lapkričio mėn. uždarbis konvertuojamas į metinę sumą. Mokant už keturias savaites, kolektyvinėje darbo sutartyje naudojami laikotarpiai nuo 1 iki 12 su savo konvertavimu. Todėl neimkite tik paskutinio mėnesinio atlyginimo ir padauginkite iš dvylikos.

Pradėkite, sustabdykite arba perjunkite sutartis

Patikrinkite, ar nepertraukiamai dirbote mažiausiai šešis mėnesius gruodžio 31 d. arba pasibaigus darbo eigai. Nutraukus darbo santykius ir pakeitus sutartį, kolektyvinėje darbo sutartyje numatytas atskiras tiesioginis atsiskaitymas už atitinkamą uždarbį iki to laiko. Iki 2027 m. sausio 1 d. tam tikrą vaidmenį gali atlikti mokesčių mainai su dar negrąžintomis kelionės į darbą ir atgal išlaidomis. Tai nereiškia, kad visi gauna 5% grynojo.

Štai kaip tai patikrinkite

  1. Patikrinkite savo įdarbinimo datą ir ar buvo įvykdytas šešių mėnesių reikalavimas.
  2. Prašykite naudoto ataskaitinio laikotarpio ir įtrauktų darbo užmokesčio dalių.
  3. Palyginkite 5 % apskaičiavimą ir bet kokį mokesčių keitimą su specifikacija.
Praktinis pavyzdys

Skaičiavimo pavyzdys visiems metams su mėnesine įmoka: jei tinkamos pajamos nuo sausio iki lapkričio yra 22 000 EUR, pagrindas tampa 22 000 EUR ÷ 11 × 12 = 24 000 EUR. Iš jų 5 % sudaro 1200 EUR bruto, neatskaičius mokesčių.

Klausimai apie šį CAO

Ar tai tas pats, kas tryliktas mėnuo?

Ne. Tai yra 5% kolektyvinės darbo sutarties pagrindo, atsižvelgiant į sąlygas. Visas papildomas mėnuo yra kitoks sandoris.

Ar mano atostogų išmoka įskaičiuojama į 5 %?

Ne. 20 straipsnyje į šį skaičiavimo pagrindą neįtraukiama atostogų išmoka, VET ir lojalumo priedas.

Ar išmoką gausiu tik per Kalėdas?

Priemoka už metų pabaigą paprastai išmokama iki gruodžio 15 d. Darbo sutarties nutraukimo ar sutarties pakeitimo atveju kolektyvinėje darbo sutartyje numatyti atskiri atsiskaitymo momentai.

Ar nauda visada grynoji?

Ne. Kolektyvinėje darbo sutartyje minimos mokesčių biržos iki 2026 m., kur yra vietos. Paklauskite savo specifikacijos, kuri dalis yra grubi, o kuri dalis buvo pakeista.

Šio paaiškinimo šaltiniai

Šaltiniai patikrinti:

Dokumentų originalai · PDF